Formy dostawy
Dostawa
W przypadku wyboru formy płatności elektronicznej, płatność powinna być dokonana w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Link dotyczący płatności klient otrzyma w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
W przypadku wyboru formy płatności za pobraniem, płatność powinna być dokonana u dostawcy w trakcie odbierania towaru.
1.Dostawy za pośrednictwem brokera usług kurierskich furgonetka.pl
![]() |
Dostawy odbywają się w dniach roboczych, w godzinach funkcjonowania firm kurierskich, głównie 9:00 - 17:00. Prosimy o podanie adresu dostawy + koniecznie numer telefonu, pod którym możliwy będzie odbiór we wskazanych wyżej godzinach. W przypadku braku możliwości odbioru towaru w wyżej wymienionych godzinach, prosimy o wybranie dostawy za pośrednictwem usługi InPost Paczkomaty. |
Każdy klient może sprawdzić status przesyłki krajowej:
https://furgonetka.pl/zlokalizuj/
Przy przesyłkach za pobraniem wskazane jest posiadanie odliczonej kwoty - kurier nie jest zobowiązany do posiadania przy sobie gotówki.
Klient wybierający metodę dostawy - Kurier otrzymuje maila o zbliżającym się terminie dostawy wraz z numerem telefonu do kuriera.
UWAGA!
Klient który chce zmienić datę lub adres dostawy zamówienia ze sklepu travelstuff.pl dokonuje tego samodzielnie kontaktując się z wybraną firmą kurierską, której została powierzona dostawa.
2.Dostawy za pośrednictwem Paczkomaty In Post
![]() |
Przy zakupach w sklepie internetowym podaj swój numer telefonu i adres e-mail oraz wybierz najwygodniejszy Paczkomat. W momencie dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu otrzymasz od nas powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Zachowaj je, by móc odebrać paczkę! Podejdź do Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją paczką. Na odbiór masz 2 dni od otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie! |
UWAGA!
Klient który chce zmienić adres paczkomatu dla zamówienia z sklepu travelstuff.pl dokonuje tego samodzielnie kontaktując się z firmą InPost, której została powierzona dostawa lub zarządza swoim zamówieniem poprzez aplikację mobilną InPost.